Uite aşa!

Vrei să primeşti? Dăruieşte! Toţi aşteptăm să primim afectivitate, siguranţă, înţelegere...dar oare dăruim cât dorim să primim? De ce îi blamezi pe alţii când şi tu faci parte din „turma lor”?
Încearcă să schimbi la tine întâi ceea ce vrei să schimbi la alţii, să fii sincer cu tine însuţi!

Nu există perfecţiune, însă trebuie să tinzi spre ea. Nu înseamnă că dacă orice om are defecte, poţi şi tu să greşeşti cu bună ştiinţă! Conştientizează-ţi defectele, apoi acceptă-le şi îndreaptă-le! Conştientizează-ţi  calităţile şi pune-le în evidenţă! Nu privi cu „ochelari de cal” o persoană! Găseşte-i  atuurile dar şi punctele slabe!

Mărturisesc că acest mod de gândire, mi se părea doar o „bazaconie” , ceva care era spus numai de dragul de a spune... Totuşi, în ultimul timp, multe din aceste îndemnuri mi s-au părut foarte utile şi am fost uimită de consecinţele acestora. Asta nu înseamnă că în viaţă doar gândirea pozitivă te va ajuta să te autorealizezi! Nu! Este nevoie să te implici cât poţi de tare, nu trebuie să stai şi să aştepţi să-ţi pice din cer norocul!

Un alt fapt ce m-a marcat destul de tare este falsitatea oamenilor. Chiar am încercat să studiez reacţiile acestora, să văd până unde pot merge cu acest “teatru”. Defapt, ei sunt aşa obişnuiţi să fie actori, încât cred că e normal să îţi lipeşti un smiley face pe faţă cu picătura ce lipeşte, de nu se dezlipeşte nici după o săptămână :)) . Vorbesc de genul de oameni care mănâncă fast-food şi au scris mare pe tricou „Mâncaţi sănătos!” sau de aceea care îţi fac un scandal-monstru din cauza a cine ştie ce, iar a doua zi se alintă pe lângă tine de te şi sperie...sau acei oameni care brusc sunt deacord cu tot ceea ce spui numai pentru faptul că “au nevoie de un mic ajutor ” din partea ta.

Eu nu ştiu să cataloghez oamenii drept falşi, însă consider că sunt aşa când ascund “sub preş” adevăratele lor intenţii.
Nu poţi niciodată să cunoşti pe cineva cu adevătrat…poţi numai să ştii frânturi reale din personalitatea lui.
Poate că dacă mai citesc o dată ce am scris, voi fi surprinsă de absurdităţile pe care le-am putut susţine, însă asta sunt eu! Poţi să mă aprobi sau poţi să te miri de felul meu de gândi, eu nu constrâng pe nimeni la nimic.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Definiţie

Un mincinos.

Băiatului cu ochi de cer