Delir.

Nu ştiu…nu ştiu cum să încep.
Încerc , dar nu pot să uit.
Rănile ezitării mele au secat
Tot trecutul parcă a îngheţat
Nu fi uimit
Că nu am plecat
Am rămas prinsă în aceeaşi stare
Până acum.
Mă întrebi “ce faci?”
Chiar vrei să ştii? Sau aştepţi răspunsul banal?
Mă simt închisă într-un loc gol
Îmi aud ecoul gândurilor
Acel ecou sterp, fără sens
Mi-e frică de sunetul paşilor
Zgomotul liniştii mă asurzeşte...
Deschid usa:
-Nu pleca! M-am răzgândit!


P.S. :  << Le papier est plus patient que les hommes.>> (Anne Frank)




Comentarii

  1. Îmim place Raluca e foarte frumoasă poezia, iar melodia de fundal de pe blog e atât de liniștitoare :X!

    RăspundețiȘtergere
  2. merci :* si mie imi place foarte mult melodia sa stii :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Definiţie

Un mincinos.

Băiatului cu ochi de cer