Scrie ca să păstrezi florile gândului tău, pe care altfel le ia vântul. (Nicolae Iorga)

duminică, 15 ianuarie 2012

1) Am învăţat că fulgii de nea sunt aşa frumoşi, perfecţi şi puri, însă se topesc prea repede.


2) Am învăţat că vorbele uneori înşeală, că dor dacă le dai prea multă atenţie.


3) Am învăţat că în viaţă nu poţi să uiţi ceea ce vrei tu, ci poţi numai să te  prefaci că ai uitat.


4) Am învăţat că sinceritatea este un lucru foarte rar, pe cale de dispariţie.


5) Am învăţat că tu singur îţi pui piedici în viaţă, dacă nu ai voinţa să treci peste.


6) Am învăţat că aparenţele înşeală.


7) Am învăţat să accept defecte, nimeni nu este perfect!


8) Am învăţat că în viaţă nu ţi se dă nimic pe tavă, ci trebuie să tragi cu dinţii de acel ceva, dar să ai grijă să nu te răneşti.


9) Am învăţat că diferenţele sunt cele ce te definesc ca persoana.

5 comentarii:

Ioana spunea...

10) am invatat ca o sa-mi fie dor nebun de aceste clipe ale vietii, de tinerete.;x

r.raluca spunea...

asa este! :)

Ilincaa :) spunea...

TRUE STORY ! Adevăr pur în postarea ta, felicitări ! Mă bucur că ai început să uiți de pesimismul caracteristic și să faci loc în inimă un optimism care, crede-mă, îți va aduce numai beneficii ! :)

r.raluca spunea...

merci, ilincaa :*

Ioana spunea...

si e pacat ca nu le putem retrai decat prin amintiri.

Trimiteți un comentariu

© 2011 Surâs inefabil, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena